Sunday 15 June 2008

Minister of Human Resource's Visit

---~@ KSM Delegation @~---


Rasanya baru je lagi Minister MOA datang. Sekali last Thursday terima mesej dari Datin (my ex boss wife) beritahu akan sampai di Amsterdam dari Geneva mlm esok(Jumaat), 13 June 2008 bersama Minister of Human Resource yang baru, Dato' S. Subramaniam & Datin. What a short notice! Sebenarnya kami sekeluarga dah plan nak pergi Koln pada Jumaat petang. Nampaknya kenalah ditunda ke pagi Sabtu. Hari ni memang tak sempat la memandangkan mereka akan sampai di Ams. pukul 10 lebih. So, aku plan esokla jumpa Dato' dan Datin. Actually, Dato' ni boss aku masa aku keje di KSM iaitu di Jab. Keselamatan & Kesihatan Pekerjaan, Malaysia (HQ) atau singkatannya DOSH. Dato' ni boss aku yg ke-3. Masa tu dia adalah Pengarah, Bahagian Keselamatan Industri (belum bergelar Dato'). Tapi sekarang dah bergelar Dato' dan memegang jawatan Director General. Hmmm terlalu banyak yang telah berubah sejak aku keluar dari DOSH. Tapi aku betul2 gembira dapat berjumpa dengan mereka especially Datin. Selalu pegi main boling sama2.. heheheee.. rindu nak main boling.


Bergambar beramai2 di lobby Hotel Okura sebelum dinner.. tengah menunggu Minister datang.

Bergambar bersama ex boss aku & wife..Dato' Ir Dr. Hj. Johari Basri & Datin Muhibbah Abd Manap.

Dinner session di Japanese Restaurant, Okura Hotel, Amsterdam.

until then



No comments: