Saturday 27 January 2007

Book Fare-Ahoy Rotterdam

Yesterday was heaven for ulat buku!



Time ni, sapa-sapa yang suka novel and apa saja jenis buku Inggeris, inilah masanya untuk membeli belah. Novel, cerpen, kamus, buku kanak-kanak, etc. Suma buka yang dijual up to 90% off. Tapi, untuk buku yang baru terbit agak susah sikit la beb. Tapi buku lain, kalau nak di bandingkan dengan harga asal dengan harga promosi, jauh lebih murah dan berbaloi.


Nak amik gambar kat dalam tak boleh so kita amik gambar kat luar


Memula sampai bukan main ghairah lagi sebab banyak novel oleh penulis terkenal seperty Sidney Sheldon, Amy Tan, Robert Jordan, Stephen King, JRR Tolken dan ramai lagi penulis terkenal dijual dengan harga yang cukup murah! Even kalau kita convert Euro to RM still lagi murah. Banyak jugaklah buku yang terbeli, tapi tak pe, setahun punya stok, tahun depan kita tambah lagi...ehhehehe.





Tapi yang agak down sikit, walaupun iklan stated buku-buku yang akan dijual adalah buku berbahasa Inggeris, tetapi hampir separuh buku yang dijual adalah berbahasa Dutch. Kecewa sikitlah sebab pilihan buku dah jadik kurang. Tapi apalah hal, jualan dorang, dorang punya hallah.


"Aiman tak kisah.."


Selamat membaca to u all!




Nak pinjam buku ke?
Until then.


No comments: