Thursday 20 December 2007


---~@ Ho! Ho! Ho! Snow!@~---


it was minus 2 outside. salji start turun hari ni. mcm biasa, aku pun sakai kejap. dorang (sapa dorang tu?) budget tahun ni winter sejuk sikit, anyways.., aku nak enjoy winter ni while it last!

cantik, beku, putih and sejuk



canal pun dah start beku,tahun ni kemungkinan besar dorang (seriuosly..sapa dorang ni??) buat acara ice-skating kat centrum. aku nak try join!

budak2 ni pun dah start skating kat canal. aku try turun tadik, but once i step one foot onto the freezing canal....ive heard a cracking sound (bunyi mcm dlm cita "ice-age". heheheh..oversized badak nak try skating..). budak2 ni bila dengar tat cracking sound menggagau naik darat..ahhahahha..u shud've seen their faces!



P.S. one thing i like about winter is aku tak payah pening kepala nak pakai baju/fesyen apa. pakai la baju apa2 kat dalam then pakai winter jacket kat luar. pakai lah jaket tu seminggu or sebulan, nobody will cares! Winter Love.


until then

No comments: