Wednesday 17 October 2007


---~@ Angkasawan pertama Malaysia @~---


10 Okt 2007-- Malaysia membuka episod baru dalam lipatan sejarah negara apabila angkasawan negara Dr Sheikh Muszaphar Shukor Sheikh Mustapha berlepas ke Stesen Angkasa Antarabangsa (ISS) menggunakan roket Soyuz TMA-11 buatan Russia dari tapak pelancaran Baikonur Cosmodrome, Kazakhstan tepat pukul 7.21 malam (9.21 malam waktu Malaysia).

korang leh baca kat
sini untuk lebih lanjut. aku nak xplen panjang2 kang boring pulak.

anyways, aku post la beberapa gambar aku amik dr surat khabar (Berita Harian)



P.S. Paper ni pembungkus barang2 yang mak mertua aku pos dr malaysia. biasalah..bila ikan bilis habis..suwuh dorang pos dr malaysia, lada kering, perencah nasik goreng etc.. sambil2 buka parcel tu..baca la pembalutnya...hehehhe

P.S.S. sorry la aku lambat post cita ni, bukan apa..parcel dr malaysia baru sampai tadi..



until then

1 comment:

Anonymous said...

Assalamualaikum wbt,

If you would like to visit a truly Kadayan / Kedayan blogger, please visit http://itsurday.blogspot.com/

Wassalam.

askasah